Szkolenie – „Efektywna komunikacja w obsłudze klienta” - Tarnów Podziel się

  • 267.00 Polski złoty
  • Data publikacji: Sierpień 12, 2019
    • Tarnów, Małopolska, Poland

Szkolenie – „Efektywna komunikacja w obsłudze klienta” - Tarnów



Dla kogo?


Szkolenie dedykowane jest dla wszystkich osób chcących poszerzyć swoją wiedzę i   kompetencje w zakresie obsługi klienta.


 


Gdzie? 


Strefa Przedsiębiorcy DESK w Tarnowie, ul. Wałowa 16


 


Kiedy?


28 sierpnia 2019r. godz. 9:00 -16:00


 


Program:


 


·         Wprowadzenie do tematu (czym jest komunikacja, znaczenie i metody komunikacji).


·         Pytania i aktywne słuchanie klienta podstawą skutecznej komunikacji.


·         Budowanie relacji z klientem.


·         Trudne sytuacje w obsłudze klienta.


·         Techniki negocjacyjne.


·         Mowa ciała w komunikacji.


W trakcie szkolenia przewidziane są przerwy kawowe wraz z poczęstunkiem.


 


Zgłoszenia i szczegóły:
Strefa Przedsiębiorcy DESK – tel.
14 639 08 75,
e-mail:
strefaprzedsiebiorcy@gmail.com


 


Koszt szkolenia 267,00 zł brutto.


Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, certyfikat. 


Liczba miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.


 


Organizator: euroPiM s.c. Magdalena i Piotr Kłusek

Ważne informacje

  • Ogłoszenia przed publikacją zatwierdza moderator.
  • Ogłoszenia napisane łamaną polszczyzną lub nie zgodne z prawem nie będą publikowane!
  • Bądź czujny - superokazje to często próby oszustwa!
  • Brak zdjęcia lub zdjęcia z internetu mogą sugerować, że sprzedawany przedmiot nie koniecznie jest w stanie w jakim oferuje go sprzedawca!
  • Nie płać za przesyłkę z góry - zawsze ryzykujesz, że kupionego przedmiotu nigdy nie dostaniesz!
  • Nasz serwis nie pośredniczy i nie ponosi odpowiedzialności za żadne transkacje!